About me

 
Lite olika bileder med olika storlekar, ber om ursäkt för det.
 
 
Hej på er! 
Som ni förmodligen redan vet är mitt namn Jennifer Men jag tänkte berätta lite djupare vem jag är innan jag startar bloggen på riktigt. 
Vem är jag då? En 14, snart 15 årig tjej som bor utanför Borås i ett rött hus med min mamma och hennes sambo min en bror Jesper 21 år och min lilla hund Selma. min andra bror Tim, 23 år bor inte hemma.
 
På min fritid ägnar jag mest tid i en idrottshall åt gymnastik, jag tränar själv 3 dagar i veckan och är ledare för två grupper, en med barn som är 5 år och den andra där dom är 8 år (fyller dock 6 & 9 iår;)). Mycket tid går också åt till skolan då jag går mitt nionde år och sista året på högstadiet, vänner, shopping, fotar (Nikon D3100vr) och kolla på serier och massa youtube-videos (skönhet). Har väl ett ganska normalt liv skulle jag säga. Går i skolan, tränar, pluggar och försöker hinna med så mycket som möjligt utöver det. 
 
Jag själv skulle säga att jag är ganska glad och positiv som person. Jag är också väldigt målinriktad, envis och omtänksam, det är iallafall vad det människor runt om kring mig har sagt när jag frågade och skulle säga att det stämmer ganska bra. :) 
 
Bloggen kommer handla om allt möjligt, min vardag, outfits, trender, wanties, skönhet, tankar osv. En blandning helt enkelt.
Hoppas du kommer läsa och stötta mig! pusss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback